středa 2. března 2016

Novinky!

Právě mne přepadla chvilka, kdy mám hroznou potřebu napsat pár řádků. O tom z čeho mám radost, na co se těším, co mne trápí a tak.
Hrozně ráda bych byla aktivnější, ale bez vlastního notebooku to nějak nejde. Když někdy ukořistím bráchy "nadupanej noťas", jako teď, tak šup šup stříhám video. :)
 
Vidíš toho růžovýho králíčka? Ty šijeme s mamkou. Chci se jen zeptat, jestli se ti líbí a třeba mi říct co bych měla změnit na kompozici té fotky. Focení mne hrozně baví, ale někdy nemůžu najít ten správný úhel a tak..



Tuhle rtěnku od GOSH miluju! Bože, jak já se těším na jaro, až jí zas vytáhnu na rty. V téhle zimě mne rtěnky moc nebaví, jsem radši zachumlaná po oči v šále. :)



Tuhle fotku jsem našla, když jsem nedávno čistila paměťovku.
Miluju slunečnice, léto a teplo a západy slunce a sukně a táák..♥
A když jsme s kamarádkou vyrážely na tenhle "photoshoot" za město na pole, tak bylo ještě slunce na nebi a než jsme se naděly, natočily outfit a pořádně vše vyfotily, tak jsme šly domů po tmě.
Miluju to! Byla to zábava a slíbily jsme si, že to zopakujeme. :)

1 komentář:

  1. To poslední fotka je úplně boží. Hrozně mi chybí sluníčko a tohle mě skoro dohnalo až k slzám :D

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)