pondělí 9. května 2016

NYX ♥ soft matte lip cream

Ahoj, dneska tu jsem s takovou menší recenzí na dva odstíny NYX ♥ soft matte lip cream. :)

Moje odstíny jsou Istanbul a San Paulo a oba jsou jak na mě přímo "ušité".
Konzistence těchto matných tekutých rtěnek mi neskutečně vyhovuje a jejich výdrž také. 


Rozhodně to nejsou moje poslední produkty od NYX, plánuji si toho koupit víc, ale na INTERBEAUTY, kde jsem tyto dvě lásky kupovala bylo spoustu odstínů vyprodáno a navíc trochu mačkanice s ostatníma "maniačkama".


Těším se, až se dostanu do nově otevřeného obchodu v OC Smíchov a v klidu si vše prohlédnu a poradím se s odbornicemi. :)


Snad se vám tato mini recenze líbila, tak zase příště. 


Istanbul


San Paulo

3 komentáře:

  1. Oba odstíny ti moc sluší :) Já koupila kamarádce odstín Cannes, ze kterého měla obrovskou radost a sobě si plánuji koupit odstín Prague. Stejně bych nejradši měla celou sbírku :D


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju:) Já bych je taky brala všechny :D

      Vymazat
  2. Vypadá moc dobře, určitě taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)